Rødvin Til And

Volvo Xc60 Bagasjerom

Hei, denne artikkelen er over ett år gammel og kan innholde utdatert informasjon Når en bilmodell drar på årene, legges den inn på kosmetisk avdeling for å jevne ut rynker. Noen ganger drypper det på med litt ny teknologi i tillegg, som en forsmak på hva som kan forventes i neste generasjon. I gamle dager bestod slike midtlivsendringer kun av en pyntestripe og navneendring, som eksempelvis VW Golf «Pink Floyd». I dag kreves det tøffere tiltak. Slik opprettholdes salget, og livsløpet forlenges. Vellykket operasjon Utvendig er XC60 blitt en litt sintere pojke. Frontfangeren har fått vertikale LED-kjørelys plassert bredt fra hverandre. Emblemet i grillen er større, og radaren - som styrer Active Safety-systemet og adaptiv cruisekontroll, er blitt mindre fremtredende. Lest alt om kollisjonstester Volvo har fulgt trendene fra konkurrentene som Audi og BMW, og gitt bilen et mer bestemt og agressivt utseende. Se flere bilder av nye XC60: Volvo XC60: Komfortabel og luksuriøs. Foto: KNUT MOBERG VOLVO XC60 er fornyet på flere punkter, og er klar for neste fase i livet.

  1. Liter
  2. Volvo xc60 2013 bagasjerom

Liter

Foto: Jamieson Pothecary Co-pilot Volvo kan komfort. Setene er gode for selv lange turer uten å bli nummen i skinka. Testbilen er nedlesset med like mye snacks som en godtebutikk. I tillegg til skinnpakke er den utstyrt med Driver-support-pakke (bla. kollisjonsvarsler, avstandskontroll, blindsonevarlser etc. ). Tradisjonen tro lager Volvo det som av mange anses som markedets sikreste biler, som Volvo XC90, som nylig bestod kollisjonstestene med glans. Volvo er blant de ivrigste til i ettertid å analysere ulykker der bilene deres har vært involvert. Jeg innrømmer at jeg ofte skrur av alle elektroniske hjelpemidler. Vi spiller ikke alltid på lag, og de har for eksempel en annen oppfatning enn meg av hva som er farefulle situasjoner. Men lyset går opp for meg på denne turen. Tur-retur Svinesund er en døll kjøretur. Det er utrolig fort gjort å la tankene vandre. Da er det godt med utstyr som dette som en forsikring for en sliten familiefar med verdifull last. Fin balanse På veien innbyr ikke XC60 til de med store sportslige preferanser, men presser du den litt blir du overrasket over hvor lite SUV-aktig den er.

Volvo xc60 2013 bagasjerom

  1. Bø sommarland åpningstider
  2. Alkohol under graviditet
  3. Erik anders sæter park
  4. Bathroom til
  5. Underholdning til privat fest, Oslo
  6. Jobb i Eidsvoll kommune | Careerjet.no
  7. Sandra bullock filmek online
  8. Endre navn - Skatteetaten
  9. Hvor mye søvn trenger voksne
  10. Kaptein sabeltann billetter
  11. Hvordan kjøpe gulli.fr
  12. Hvordan koke krabbeklør
volvo xc60 t8 bagasjerom
eøs-avtalen-norge
Tuesday, 27-Dec-22 18:36:24 UTC